Tisdag 18 September.

Nummer 18 har alltid varit mitt favoritnummer, ända sedan barnsben. Jag levde i nr 18 tröjan på fotbollsmatcherna och även Innebandyn. Jag hade alltid 18 och min bästa vän Magdalena 19. Det var så det skulle vara, och så jag alltid minns det.
 
Idag är det den 18 September, och tisdag. Ingen speciell dag.. Ytterligare en dag i skolbänken, ytterligare en vardag som är precis som de andra. Bortsett från att det är den 18 just idag. 
Jag vet egentligen inte varför nr 18 blev "mitt" men sedan jag valde det gyllne nummret så har det alltid haft en stor betydelse i mitt liv. 
 
Den här tisdagen, den 18 September är inte speciell. Jag är inte ovanligt glad, har inte haft ovanligt tur eller liknande. Det är bara en av alla dagar. 

Spenderade förmiddagen på skolan, var sedan på gymmet och körde ett bröstpass. Äntligen är träningen igång, äntligen har all feber gått över och förkyldningen är väck. Det var på tiden, som jag behöver detta.
Träning ger mig det där andrummet som vi alla behöver med jämna mellanrum.
 
 
Skit i bilden, den var den enda jag hade att bjussa på.
Nu ska jag läsa lite kemi, och försöka så gott det går, att verkligen fokusera. Trots att tankarna är svåra att samla ihop.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0