Torsdag 26/9

v.29
Igår gick jag in i vecka 29. På samma sätt som tiden går oförskämt snabbt så känns det lite halvsegt..
Det är mycket som måste planeras och fixas innan den lille kommer till världen. Alla inköp.. och billigt är det inte. Barnvagn, bilbarnstol, vagga,spjälsäng, babyvårdsprodukter, kläder m.m. Det är sinnessjukt hur mycket pengar man butikerna tjänar på småbarnsföräldrar och nyblivna föräldrar.
Nåväl, vi har haft tur! Vi har ärvt en del saker och det mesta stora sakerna är fixade.
 
Igår var jag på arbetsintervju på Umeå kommun, i vanlig ordning var jag där alldeleeees för tidigt då jag är otroligt dålig på att lokalisera mig och veta var jag ska.
Det gick bra! Bara några timmar efter intervjun ringde de från en arbetsplats och frågade om jag var intresserad av inskolning och jobb. Excellent!
Så till veckan börjar förhoppningsvis ett annat typ av liv. ett liv där jag slipper gå hemma hela dagarna, och faktiskt kan göra någon nytta.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0