Just another story

Jag försöker hitta någon typ av inspirationskälla. Någonting som kan få mig att kämpa för något, vad som helst. vad det nu än är. För just nu står tiden still, allting står still. Det går sakta och jag vet inte längre vad jag har för planer med mitt liv. Det är svårt att leva i ovissheten, trots att man inte kan veta allting direkt.
 
Jag har alltid velat ha kontroll över mitt liv, jag vill ha struktur, och gillar inte plötsliga saker som dyker upp. Trots att  impuls ändå brukar bli rätt bra. Jag vill vara förberedd, gärna veta hur jag ska reagera, och veta hur jag ska agera i olika sammanhang. När plötsliga saker dyker upp blir jag ställd, och näst intill illa till mods.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0