Tonight I'm a little bit stronger, and a little bit more confused.

Måndag den 15 oktober 2012.
20 år, 2 månader och 13 dagar. Så länge har jag funnits i världen. Under 20 år 2 månader och 13 dagar har jag en livshistoria. Jag har en egen berättelse, och oändligt med händelser och erfarenheter.
Förut kunde jag inte se sakerna på det sätt jag ser på det idag. Everything happens for a reason

Jag klandrar inte mitt förflutna, jag klandrar ingen och ingenting. Saker har hänt, och det har format den person jag är idag. Jag känner mig starkare än jag gjort på väldigt länge, trots de dippar som kan uppstå med jämna mellanrum. Men jag vågar stå för det som varit, stå för det som komma skall. Och jag ångrar ingenting. Jag ångrar inte saker som hänt, och jag försöker inte göra de saker som en gång varit betydelsefulla till någonting mindre värt. Allting som hänt, bra som dåligt, har som sagt och var, format den jag idag är.
 
Mycket av det som varit hade underlättat om det inte hänt, hade underlättat nå fruktansvärt för både mig själv, anhöriga och omgivningen. Men saker händer, och kanske finns det en mening bakom det? 

Jag har tur, som hela tiden haft personer jag älskar och som älskar mig tillbaka i min omgivning. Jag har haft tur att inte stå ensam i öknen. Vill bara säga tack till er som funnits, finns och tillkommit. Allting är av sådan enorm betydelse för mig, och jag uppskattar varenda sekund jag fått och får.
 
 


Kommentarer
Elin Nilsson

Finns här för dig! Säg bara till om du vill prata någon gång!

2012-10-19 @ 14:55:23
URL: http://lelinnilsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0