Studielitteratur och pengar som går upp i rök..

Första dagen var inte så pjåkig, faktiskt! Nerverna pallade det så kallade trycket. Jag kände vilken lättnad som spred sig i kroppen då jag upptäckte att informationen skulle hållas i samma sal som jag gjorde högskoleprovet i våras. Parkering gick lätt att hitta, och stressa behövde jag ej.
Imorgon börjar lektionerna. Vi har fått schema och hela köret..
Förresten, vem var det som sa till mig att det var billigt och lyxigt att gå skola? In my ass... 3000kr har jag pungat upp för studielitteratur denna dag, 600 kr på "smått & gott" runt i kring, som behövs inför skolbänken.. och detta är då första dagen.

Nåväl, Får väl göra som de säger "Ta tjuren vid hornen" och bara köra. Ett år, av slit. Jag menar.. håll huvudet högt och tänk positivt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0