Scars remind us of where we have been, not where we are going.

Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself
- Bullshit
 
Jag står inför en av de tuffaste utmaningarna i mitt liv, att hitta mig själv. Jag hatar det faktum att jag inte har någonstans att börja, det finns inga hörn eller kanter, inte en början på garnnystanet.. det är totalt kaos, och omöjligt att greppa taget om var jag ska starta.
 
Mycket kan hända på kort tid, allting kan vändas upp och ned på bara några få minuter. Skrämmande, tycker jag. Hur man ena sekunden är helt ovetandes, och den andra sekunden totalt förstörd. Detta inlägg är lika diffust som mina tankar, jag vet inte vad som är tanken bakom detta, jag vet bara att någonstans måste man börja...
Jag hatar den gyllene åldern, den åldern som alla strävar efter, som alla längtar efter. 18 - myndig, körkort, krogen. 20 - Systembolaget. Ja, skitkul! Men allt annat då? Allt som innebär ansvar, eftertanke och mognad? Allting som syftar på att man faktiskt är vuxen och ska ta egna beslut, baserade på egen vilja och kloka resonemang. Jag är inte bitter, försöker bara hitta fokus, på åtminstone något. En liten punkt.

Next up -> Go find yourself! 
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0