Tisdag...

Igår jobbade jag 07.00-16.00
Det går en extrem magsjuka på jobbet..

Igår sa jag lite stroppigt ; " Joomen, jag har nästan hellre magsjuka än att vara förkyld och risig en längre tid.. Med tanke på att magsjuka går över rätt snabbt "

BAAAM - in your face.

...... Gjorde en tidigkväll igår, jag var så jäkla trött.. så runt 21-tiden låg jag i sängen.
Vaknade x- antal gånger och spranng i paniken på toa.
Har kramat toaletten i stort sett hela natten, morgonen och dagen..
Jag känner mig risig, har så otroligt ont i kropp och själ..
Det gör så förbannat ont när man behöver spy men det inte längre finns någonting som har möjlighet att komma upp..

Har "sovit" till 15.10, och varenda gång jag vaknat under dagen har jag vaknat upp på nya ställen.. Har nog dock spenderat större tiden på toa.

jag vill inte vara sjuk...

med andra ord ; inget jobb idag...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0