Sometimes all you need is one.

Slutade skolan kl 10.00 denna vackra fredag! Sol, värme och lite väl mycket blåst! Underbart.
Vaknade hos Anton imorse och krigade mig till skolan. Jaa.. inte var det många på Mattelektionen idag inte.. Några få tappra, och jag en av dem...(konstigt nog!)
Efter skolan sprang jag en sväng på stan för att kika in ett par löpardojjor, hittade ett par som var PERFEKTA för mina fötter.. men kostade skjortan... så det återstår att se.
Nog för att jag skulle behövt ett par rejäla, hållbara.



Hann en snabbis på gymmet också innan jag drog hem.
Har precis kommit in från en promenad med bästa vännen och Kiba. Jäklar vad skönt det är ute!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0