En gång är ingen gång..

"Egentligen är det bra att lögner finns, för det vore inte roligt om allt man hörde var sant"

Sitter hemma hos baby och väntar på att han ska komma hem från Thaiboxningen. Själv har jag tränat fotboll och steg ganska precis innanför dörren. 
Givetvis sätter jag mig vid datorn det första jag gör.. 

Dagen i kort har varit rätt lugn, Som jag sa tidigare : Friskis & Svettis imorse, därefter en Powerwalk med finaste Sofia. Lunch passade vi på att käka på skolan, därefter begav vi oss ut på "shopping". Man kan nästan (observera nästan!) bli tillfredställd av att testa kläder och hänga av dem, "i hopp om att någon gång ha råd"
Det är nästan likadant med onlineshopping, lägger man de i varukorgen så får man som den där lilla extra känslan av tillfredställelse, det är en god bit på vägen! Ganska precis halva vägen för att vara petig.. Det enda som saknas är ju bara betalningen, och att få hem grejjerna...
Iallafall, Powerwalken gick riktigt bra! Vi fick lite roliga idéer om att "leka Solsidan" Ni vet när Mickan och hennes tjejkompisar är ute och motionerar, armarna högt upp i vädret, korta snabba steg.. Och snacka massa skit! Rätt roande ;-)

18.15 - fotbollsträning.
Och nu sitter jag som sagt hos Anton och väntar.
Kvällens planer (om jag får bestämma) är att mysa och ta det väldigt lugnt. 

Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0