21/3



Nu är våren här!



Åh, herregud vilket väder! Idag har det varit upp mot 7+ grader.  Jag säger då det.. Nu märker man att våren är här, och visst är det underbart!?
Dagen i skolan började med en psykologi lektion därefter teater.
"Tystnaden" hette teatern, om jag inte minns fel? Och den var stark, riktigt stark. 
Det handlade om våld i nära förhållanden..
Därefter blev det en lugn dag som avslutades med Naturkunskap, där vi gick igenom lite inför provet som är på onsdag.
Efter skolan blev det en snabbsväng in på stan med Sofia & Gabban.
Jag är kär! helt jävla såld är jag! (Ja givetvis kär i Anton!)
Men nu snackar jag även om mina nya dojjor!!!
Man riktigt flyyyger fram.
Har även hunnit bli utelåst, plumsat runt i djupsnön i hopp om att någon dörr till huset var öppet (misslyckat försök..) dyngsur, kall och irriterad sätter jag mig på bron och pluggar naturkunskap i hopp om att bli räddad. Yes, det blir jag också. Fredde kommer efter cirkus 30-40 minuter- räddad, som sagt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0