Your song.



Ida kallar mig plugghäst. Jag önskar det vore sant..

Har förbenat mycket som måste göras i helgen. Skolan är inte nådig.. Matte, Naturkunskap, Ergonomi, Psykologiska perspektiven, Svenska. Så med andra ord har jag det jag gör..
Men förhoppningsvis ska jag kunna trycka in ett och annat möte med fina vänner också! Tjejerna har jag inte riktigt fått möjlighet att träffa på ett bra tag, bortsett från den korta stunden tidigare i veckan.

Har precis tagit mig ett varmt, långt bad. Med badskummet som jag fick av Mia, och den lugnande oljan.
Och efter att ha smörjt in kroppen med bodylotion, känns den nu mjuk och frisk.

Måste även påpeka att jag gillar det nuvarande vädret! Herrejisses vad skönt det är ute. +grader och rent härligt! Gick ut och hämtade posten i brevlådan för en liten stund sen (vi hade glömt ta in den) Och jag gick ut i bara t-shirt och trosor. Loveeely! Våren är påväg!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0