When you're not around..

◊ Har precis kommit hem från staden, följde med Ida när hon skulle få en sminkning på make up store. Hon blev så jävla läcker! Nu ska vi strax påbörja "hemligt projekt", som egentligen inte är så hemligt. Ska färga lillans hår, och det ska bli riktigt fint har vi planerat



Anton baby
sitter nu på flyget, och landar väl runt 21-tiden någon gång ikväll.. Jag är inte avundsjuk Jag är inte avundsjuk.. *peppar peppar...*
Hann iallafall förbi honom, efter att jag varit i stan tidigare idag. Så det var ju skönt att få pussa lite på honom och andas in hans ljuva doft ♥

Vet ännu inte vad jag ska hitt på ikväll.. men nu ska jag hjälpa Ida med färgningen.

På återseende.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0