Two hearts, one soul.

Sitter och inväntar Svenska lektionen, känns rätt okej att sluta 11:30 en fredag! Äntligen helg!
Dock innebär denna helg en del plugg för min del.. men ska försöka göra bort det mesta så fort som möjligt.

- Ikväll ska jag jobba med Mallan på rotan, tjäna in en slant till fotbollslaget! Se pensionärerna dansa och ha det trevligt. Själv ser jag framemot att få träffa tjejen som jag inte träffat på alldeles för länge..
 
Direkt efter skolan ska jag ringa och väcka Anton, träffa honom en sväng därefter hem och käka innan det är dags för Rotan, Mallan och pensionärerna!


Kommentarer
Leia ♥

Fin header!

2011-01-14 @ 18:00:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0