Tisdag 25/1

Vilken jävlig dag.. mitt huvud värker mer än det gjort på väldigt länge, jag är så fruktansvärt trött och känner mig segare än någonsin. Somnade runt 06:30 imorse, försov mig.. Vaknade halv 9 av att mamma ringde, och tog 09:00 bussen in till skolan. Sen dess har jag varit i skolan tills nu, Öppet hus. som de flesta säkert vet.
Och efter alldeles för lite sömn inatt känner jag att mitt humör svajjar rejält..

Men nu är jag äntligen hemma hos Anton, hann träffa honom som snabbast innan han begav sig till boxningen. Så jag ska alldeles strax krypa ner i sängen och slå igång en film. Hoppas på en liten powernap, och att jag känner mig lite positivare och trevligare efter det.
Skidor idag på idrotten gick ju riktigt jäkla bra också, eller hur Gabban? ;-)
nääe, trötter nu.  vi hörs!




Kommentarer
gabban

haaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaa... PLASK PLASK

2011-01-26 @ 20:07:14
URL: http://gabbbe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0