Summering ~ 2010 ~

Det är med blandade känslor jag summerar året som varit, men jag ger det hela ett försök:

» Gran Canaria- Playa del inglés - Min första utlandsresa på egen hand, tillsammans med bästa vännen. Minnen, skratt och tårar. Oslagbart.

            


______________________________________________________________

» Sommarjobb - Rönnskär. Tur jag hade stumpan..
 
______________________________________________________________

» Midsommar Spenderades med vänner. Jag rekommenderar inte att gå i 14cm klack från Anderstorp in till stan i natten. Ensam. Utan pengar på telefonen. Och utan lokalsinne. Tog cirkus 1.5h. 500:- för en svart taxi tillbaka till A-torp? Övervägde? svar: Ja.  huuuh... tur man har bra vänner! Men skulle aldrig gå tillbaka med mina onda fötter.
      (tyvärr ytterst lite bilder som blev tagna denna midsommar)

__________________________________________________________________

» Stadsfesten Underbart folk, alkohol + karuseller = individuellt resultat.

      

______________________________________________________________________

» Trästocksfestivalen Gryyyyymt! Egentligen kanske inte just festivalen var det mest grymmaste. Men härligt folk, roliga spel och spännande äventyr så.

     <- Observera att detta endast var Magdas!
           
________________________________________________________________________


» Norge
Vad att säga? Utan tvekan den mest avkopplande platsen. Telefonen är bara att glömma, likaså datorn. Ingen kontakt med omvärlden. Utan bara nära och kära som får en att känna sig trygg. Allt händer, och ibland mer.
 
      
____________________________________________________________________


» Stockholm och mitt första bröllop. Hans & Maria vigdes, äntligen! Selma döptes. Jag och syster njöt av varma dagar och bra sällskap. Shoppingen slutade upp som alltid. = Ett jäkla humör, tjaffs, "ovänner". Men lite rikare på saker, och därmed knapert med ekonomin. Lovely!

                  

__________________________________________________________________


»
Min 18års dag - Ångestfylld vaknade jag upp denna morgon, - "jag vill inte bli vuxen..."  Men med den bästa familjen, och de finaste vännerna så blev den inte så tokig. Middag på O'learys där jag beställde mina första drinkar. Träffade Jenni som var hemma i Skellefteå, och blomman jag fick av Malin lever ännu.


_________________________________________________________
»
Stockholm med fotbollsgänget En helg i Stockholm, på ett fint hotell, tillsammans med dam- och herrlaget. Delade rum med två stjärnor. Ingenting blev som planerat, men det är så det ska vara. Impuls är som bäst. Och vi gillar att regler är till för att brytas!



______________________________________________________________


» Halloween - ♥ Anton ~ är allt jag behöver säga. «


_______________________________________________________


»
Mias 18års dag Klackarna i taket! JA! Ingen tvekan om saken. Vår partyprincess är en riktigt pingla.



                   


Detta är i stora drag mitt år. Tänkte visa lite bilder från Julafton i ett annat inlägg, och nyårsbilder kanske ev. kommer inom kort.
Givetvis har det varit en hel del annat som hänt också. Bra som dåliga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0