Sometimes all you need is one.

 Vinst med 8-2 idag mot Byske. Otroligt jäkla skönt!

Stackars baby kommer hem imorgon..De blir hemskickade pg.a. allt kaos som är i Egypten.  å andra sidan känns det ju bra för mig att få hem honom.. då det är så pass stökigt som det är i Egypten just nu, så vill jag inte ha honom där. Jag blir nervös av att sitta och uppdatera norran och aftonbladet hela tiden, för att hänga med i vad som händer. Kommer han hem, så känns det tryggare. ♥ Och sen får jag ju pussa sönder honom också :-$..

Saknar min Anton.

Pussar på min finaste.
Och mina fantastiska lagkamrater, som kämpar och sliter. Och är nå jäklar på att sprida glädje!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0