puuuuh!

Jag är sinnessjukt slut i huvudet, efter att ha hållt mig uppdaterad om allt som händer i Egypten via internet, hela dagen. Sen jag kom hem sisådär runt halv 3, har jag suttit och uppdaterat alla nyhets-sidor som finns.
Har inte missat någonting. Jag har velat veta allt.
Har skickat iväg sms till Anton ♥, och fick inte svar förän vid middags-tid. Och ni kan ju bara gissa vilka tankar som hunnit flyga genom min skalle...Ja, jag har varit jävligt skrajj..
Som svar får jag "Jag ligger och sover i solen på stranden :-)" Hmm, jaa... kanske överreagerar jag.
Om inte annat så kommer min Samhälls lärare tycka om mig, för jag har aldrig varit så aktiv inom nyhetsvärlden förut. Fråga mig vad som helst om Egypten, och jag har svaren!

Mitt huvud går fortfarande på högvarv, men hjärtat sitter nu iallafall på bussen påväg till flyget.
Han landar runt 03-någon gång inatt på Falmark.

Jag har varit förjäkla nervös i dagar. Och för er som inte vet vad som försigår i Egypten just nu, kan ju ta er en titt på enkla sidor som Aftonbladet eller Norran.


Har försökt förtränga mensvärken hela dagen, eftersom jag haft så mycket annat, viktigare att tänka på.
Men nu jävlar, nu tränger den sig på.. värre än någonsin.
Ska ta mig ett varmt bad och invänta bättre tider.






Kommentarer
Erika Agneryd

Vad spännande dina inlägg verkar! kommer definitivt läsa igen! :p Ha en rolig dag =P

2011-02-22 @ 09:54:47
URL: http://jade.se/reseerbjudanden


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0