One of a kind.


Finaste Anton

Landade på Hampvägen runt 16-tiden idag, efter att ha varit hos Anton sedan i söndags.
Denna onsdag, har varit en av de jobbigare skoldagarna.. jag har varit såå trött..
Och som resten alla andra, så klagar jag också på att vi inte fick veta i tid att Idrotten var inställd imorse.
Var på skolan 08:20. började inte förän 10:20..

två timmars sittande på bänkar med tjejorna, och därefter svenska, lunch, samhällskunskap, 1 timmes hål, och sist men inte minst.. naturkunskap. så slutade vi dagen 15:20.
Jag var så knäckt att jag bara ville gråta, skulle kunna skära ut mina ögon med tanke på hur mycket de sved. Hjärnan tror jag knappt existerade, och både kroppen och psyket hade fått nog.

Väl hemma, -soffan. underbart!


Har en del skolarbete som jag borde ta itu med.. men jag är rent så förbannat slut idag.
Så det får bli morgondagens problem..

Inget vidare intressant inlägg, tänkte bara uppdatera lite smått.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0