Måndag 24/1

Jag känner mig så grinig, trött och slut idag.. Tomt är det att försöka sova själv också, saknar bubben som håller om mig hela natten ♥

Har varit en låång dag, och vill inte tänka på hur mycket längre morgondagen kommer att vara! Har i vilket fall som, hunnit med att träffa både Magdalena & Mia, som jag inte pratat med på evigheter. Vi hade oändligt med prat att ta igen. Vi snackade om det jag och Mia- vi pratar i varandras munnar, och kan knappt vänta tills den andre pratat klart innan man avbryter och kommer in på ett helt annat spår.
Jag älskar mina tjejor, och att vara ifrån dem "bara" en vecka, kan få mig att gråta blod.


(Turkiet 2006 - Jag, Mamma & Ida)

Anton drar utomlands på fredag, och jag kunde inte vara mer avundsjuk..
jag kommer sakna ihjäl mig, och be för att dagarna ska gå snabbare tills han kommer hem.
Får ta till vara på de dagar jag hinner träffa honom innan han drar!

Annars så är allting precis som vanligt, ligger och försöker övertala mina tankar att springa iväg så jag kan få mig lite sömn. Jag gruvar mig inför morgondagen som kommer vara ett reeent helvete. Skriver ner lite i boken, och slår igång en film.

Vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0