It's you.

Denna torsdag har jag hängt på Eddahallen hela dagen, Sett sunnanåcupen. Herrarnas final var bland det mest spännande jag sett! Trots att jag egentligen inte riktigt hejade på något av lagen (Skellefteå FF vs. Morön) så satt jag spänd matchen igenom. Och givetvis ska det hela sluta upp med straffar.. mina nerver klarar inte av för mycket spänning..

Annars har jag legat hemma i soffan, precis som vanligt. Ätit julgodis som konstigt nog finns kvar, tagit hem lite goa filmer som jag strax ska lägga mig och se.

Är slut i kropp och själ, efter att ha varit på Eddahallen mellan 13.00- 17.30, så var det ett litet krig i huvudet. Magen är fortfarande öm,det strålar upp mot bröstet och ut mot axlarna. Hostan kommer i intervaller.  men som sagt... kan väl bara bli bättre? right? Jag ska inte klaga mer nu.

Imorgon blir förhoppningsvis en lite mer "livlig" dag, ska börja med att sova ut! Sen ska jag och syster dra en repa på stan för att inhandla endel nödvändigt och annat av mindre värde. Ska ev. byta lite julklappar, och jag ber till gudarna att jag hittar någonting på stan denna gång. Jag börjar vara less på Skellefteås jävliga utbud.... suck.


A ~


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0