How could things go so wrong?



Jag plågar mig själv när jag försöker förstå mig på naturkunskapen som vi har prov på imorgon.
Jag tycker det är intressant, det gör jag.. faktiskt. tro det eller ej.
Men jag blir tokig, när det är så djupa saker att det inte finns några direkta svar på det.
Som att innan BigBang så fanns det ingenting? Inte ens ett tomrum, ingenting. Visst förstår ni?? hrmt..En liten prick skapade hela universum, allt?! Hur logiskt låter det... egentligen? Det är sådana saker som får mig att känna mig dum.



Om jag inte kan bli någon vetenskapskvinna kanske jag helt enkelt ska satsa på en karriär inom Paint- branchen?

back to work..work..work..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0