"Bring the pain"

Jag är mörbultad! min kropp värker som aldrig förr.. och jag hade egentligen inte tänkt skriva ett inlägg med bara klagomål.. Men det är rent jobbigt. Tungt att inte kunna göra någonting. Hade tänkt he mig ut och gå, men jag orkade mig knappt utanför dörren. Och kallt är det dessutom... Så min motion för dagen var när jag gick med A till bussen. 

Jag ville heeeeeemskt gärna vara med och fira Alex idag. Jag ville träffa mina tjejor som jag inte sett på ett bra tag nu. Det blir alltmer sällan.. Men det orkade jag inte heller.
Har istället tömt medicinskåpet (i stort sett..) och legat i soffan, kollat massa läckra kläder, som jag lagt i "varukorgen". Men som alltid, inte klickat hem. För jag vet att min ekonomi sätter stopp för det. Lyxfällan känns inte så frestande.
Försökt hitta inspiration har jag också gjort.. För som jag tidigare berättade så har jag prov på måndag, men det tar emot något så jävligt att öppna de förbannade böckerna..

Sådär. Nu har jag fått klaga lite sådär lagomt, om inte mer..



Tänkte passa på att gratta kusinen, Samuel som nu äntligen fyllt 18 hela år!
Tyvärr orkade jag mig inte på kalaset heller, men jag hoppas att du blev nöjd med alla presenter och att din dag varit riktigt bra :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0