7/1-11

Har lyckats shoppa mer än jag trodde var möjligt för mig idag! Fick med mig 5 blusar/skjortor, 1 tröja och 3 bhar. Vilket var välbehövligt! Dock tyckte inte min stackars plånbok det.. som alla andra gånger.
Är förvånad över mig själv att jag sprang omkring i hela 5 timmar bland Skellefteås "alla" intressanta butiker. Ida och Josefine var med också, och Ida var nog den som var mest förvånad..

Lite kommentarer Ida kom med under stadstrippen idag:
1: "Nu har jag blivit påminnd om varför jag inte gillar att gå på stan med dig..."
2: "Anledningen till att jag gärna följde med dig var för att jag trodde det skulle gå snabbt.."
3: "Du har verkligen fått en rejäl vändning, du måste ha återuppstått från de döda"
4: "Jag kommer behöva lång terapi efter denna dag"

Vi fick oss en härlig dag, men benen värker och ryggen likaså. Precis som det ska vara efter en dag på stan.

Kanske, om kameran tillåter, och om jag händelsevis skulle orka, lägger jag in bilder på dagens inköp.






Kommentarer
ida

haha jobbigt var det allt :D men jag är glad att du är tillbaka!

2011-01-09 @ 22:38:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0