5/1 ~

Ligger halvt utslagen i soffan och dricker jordgubbste med honung, lyssnar igenom gamla godingar på Spotify och försöker samla krafter. Hade tänkt hinna plugga lite omvårdnads, med tanke på att jag har ett stort prov som väntar redan första dagen efter lovet.
Anton har precis begett sig till stan för att sedan fara hem till Malå. Han behöver definitivt vila, har blivit dåligt med sömn då jag vridit mig igenom nätterna. Stackarn har vaknat så fort jag rört mig..  Men det är på bättringsvägen. Magen är svullen och det känns lite irriterat, men värst är hostan som kommer och går. En hosta med en jäkla kraft, då det känns som att stygnen ska gå upp.
Tack finaste.



Drömmer mig bort till varmare breddgrader, småkikar lite på Ving, Fritidsresor, Ticket mm.
Vad vore bättre just nu än att ligga i solen och bränna sönder kroppen?
I wish...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0