4/1-2011

Det kändes det riktigt konstigt att skriva "2011" istället för "2010".
Iallafall, hade egentligen tänkt summera det året som varit, men känner att det får komma lite senare. Min uppdatering har inte varit den bästa, och det är av olika anledningar.

Först och främst tänkte jag berätta att nu är vi officiellt tillsammans.
Finaste Anton 1/1-11



Nyårsafton var lite av en speciell dag, på gott och ont.
Den spenderades i Malå, tillsammans med Anton ♥. God middag med hans familj, och sedan vidare för att träffa lite av hans vänner, det var en härlig kväll. Otroligt trevligt folk, som jag gärna träffar igen! Jag har alltid tyckt att nyårsafton har varit väldigt överskattat, men detta år var så fint och så mysigt.
......
Natten slutade dock i en dramatik som gjorde att inte allting blev som planerat.. inte alls som det var tänkt.
1/1-2011 är vårat datum, våran dag. Och jag önskar vi hade fått spendera den på ett bättre sätt än det blev.

Under natten fick jag så fruktansvärt ont i magen,vred mig av smärta och det slutade med ambulans från Malå, till Lycksele. Polis,  Operation, och helikopter från Lycksele till Skellefteå.
Lördagen, hela våran dag var jag nedsövd. Det blev inte alls som planerat...

Jag har sådan tur att A varit med mig hela tiden, det finns inte ord för hur underbar han varit. Och framförallt är.

*-*-*-*-*-*-*-*-*
Idag är det ingen annan än Världens Bästa Alexandras dag. Äääääntligen 18 år fyllda. Och jag hoppas din dag blir så bra den bara kan bli, att du njuter och mår som bäst.
Jag älskar dig pluttan!


Kommentarer
Evelina

Men du vännen. Så hemskt! Vad hände?



Kram



ps. Anton är en pärla,ni båda är!

2011-01-04 @ 19:01:25
URL: http://[email protected]
malin

sötemlan <3 ! Är glad för er bådas skull :D

2011-01-04 @ 21:27:45
gabban

emelie, JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD FÖR DIN SKULL!!!!!!!!!!

inte det där med akuten... MEN POJKEN DIN ;)

2011-01-04 @ 22:23:04
URL: http://gabbbe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0