Torsdag 10/2


Julafton 2010

I nuläget händer det inte mycket i mitt liv som jag är redo att dela med mig av. Därav bad update.
Men jag kan väl säga i stora drag att jag spenderat större delen av tiden i skolan denna vecka, annars träffat Anton ♥
I måndags träffade jag tjejerna, som jag inte sett mycket av på senaste. En hel del snack att ta igen, och även planer inför v. 8 då det är hela 3 brudar som fyller bolaget.


Har ni någon bra musik att tipsa om, bring it! Jag är desperat efter lite "nya" låtar..
Alltifrån er djupaste depp-lista till er mest triggande party-tagg!
comee oon



Kommentarer
Theonathalie

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-11-09 @ 14:25:14
URL: http://theonathalie.blog-howto.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0