Måndag 28/2

Dagen har varit  s-t-r-e-s-s för att säga det hela med lite lindrigare ord. Trodde nästan att jag var på god väg att få magsår. Stress är obehagligt onödigt.. Irriterande och bara så jävligt!

Meen, jag vaknade iallafall upp med finaste vid min sida ♥ trots att vi nästan försov oss.
Anton var duktigast i världen och gick med mig till skolan, i.o.m att han ändå skulle gå morgonpromenad.
Skoldagen gick väl rätt OK, men därefter kom stressen. Stress som man definitivt kan kalla "räcker så det blir över"
En hel del saker har blivit bortgjort denna dag, vissa viktigare än andra.. Och nu sitter jag nyduschad framför "Medium" som visas på Tvn. Avslutade precis samtalet med älskling.

Jag känner att jag har ingen som helst sammanhängande text, ellerhur? så jag återkommer när jag har något mer intressant att berätta, eller någon rolig bild.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0