Lördag 26/2

Jag ångrar innerligt att jag intog alkohol igår.

Har precis kommit hem från fotbollcupen; Första matchen oavgjord, andra vinst, tredje förlust.
Behöver jag ens säga att jag är d-ö-d? Dock har psyket fått betydligt mer stryk än vad kroppen fått..
Hade helst av allt bara velat krypa ner i babys famn och ligga där hela kvällen. Men den planen har redan gått i tusen bitar, med tanke på att han ska jobba natt.
Så istället spenderar jag resten av kvällen hemma, med tankarna låångt borta från verkligheten.
Ska tänka på min finaste pojke, och hur underbar han verkligen är! Hur lyckligt lottad jag är och hur otroligt mycket jag tycker om honom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0