Med handen på hjärtat.




Magdalena
tittade förbi idag efter att hon jobbat klart, o gud vad hon lyser upp med sin närvaro!
Hon har alltid någonting att säga som jag tycker är intressant att lyssna på. Även om det inte vart
en så lång stund som hon och Kiba var här, så gjorde det helt klart min dag mindre grå.
Vi satt ute på balkongen i solen och tog igen lite prat, medan vovven var full i rackarn och ville utforska den nya miljön han befann sig i.
När de begett sig, läste jag klart VeckoRevyn som pappa varit så snäll och köpt åt mig en dag som denna. Därefter gick jag in och la mig och vilade en stund.

Kiba
(klicka på bilden för att se den i större format)




Kommentarer
JosseYo

kiba är såååå snuttigt söt!



btw vi borde hitta på ngt!!!

saknar er brudar som faaan! :(

2011-05-20 @ 00:59:13
URL: http://mykryptonite.blogg.se/
Agneta

Så jävla äcklig :o) LOVE !!!!!!!!!!

2011-06-18 @ 22:07:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0