jävla onsdag

Jag tänker inte ens ha lite överseende, just nu tänker jag klaga nå förbannat.
Så take it or leave it. Läs eller skit i det.

Jag är riktigt jävla less på att det alltid ska vara något skit..
Inom loppet av (lite mer än) en månad har jag hunnit med en helvettis magsjuka, problem med magen 3 ggr, Förkyld och 40 graders feber. Nu får det räcka.
Tandköttsinflammation?! vart fan kom ens det ifrån...
Jag känner en inre panik, och vet att jag är riktigt jävla körd.
Snart börjar rond 2..
Ett immunförsvar som knappt existerar, och så den där satans parasiten.
Med tanke på att alla har druckit vattnet ända tills de gick ut och varnade (igår) så lär ju faktiskt de allra flesta bli smittade. Och eftersom det kan gå upp mot 12 dagar innan symtomen uppstår.
Jävla skit.

Jag har aldrig varit såhär sugen på vatten i hela mitt liv..
Min kropp gör ont, varenda led kroppen värker.. Tandköttsinflammationen gör att det trycker i tinningen och framkallar hemsk huvudvärk.

Nämnde jag att jag var less....?


Kommentarer
gabbaaaaaan

hjärta

2011-04-20 @ 16:50:15
URL: http://gabbbe.blogg.se/
anton

Du tror inte du har haft det redan?;) du har haft några av symtomen:P

2011-04-21 @ 17:59:42
Din darling (agge)

Jag har den härliga parasiten, är inne på sväng två.

Saknar dig massor, men ju mer du är ifrån mig, hoppas jag att det betyder att du har det bra.

Love!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-29 @ 21:02:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0