Har jag sagt att jag är less?

Något så jävulskt less denna förkyldning! Att det alltid ska vara någonting..
Jag är sugen på att gå ut i det fina vädret, träna...
Men det fungerar ju inte då man blir andfådd av att ha gått till postlådan som ligger cirkus 10 meter utanför dörren. Tragedi.
Tog mig nyss en rejäl hälsokur!
Har hört att vitlök ska vara bra,  Anton tyckte jag skulle köra på vitlök, c-vitamin, vatten och vila.

Men jag ska inte tycka synd om mig själv som ätit några klyftor vitlök. När en viss Gabrielle tagit rekordet!
På våran första klassfest tryckte hon vitlök heeeeela kvällen/natten.
Vitlöks-kuren √
Och här kommer den något godare kuren. Blåbär smoothie, hittade inget tillräckligt stort glas, så fick bli en 0.5 liters mått burk (?)
Extremt mycket blåbär och några matskedar vanlig filmjölk.

Jag skyller på att jag är uttråkad när jag tar kort på hur söligt jag äter. (men en sak är säkert, blåbär är inte lätt att få bort!) kanske borde man använda det som läppstift? egentligen.. varför inte?

Blåbärs- kuren √

Så nu har jag laddat upp med en stor flaska vatten och funderar på att slå igång en film. Se film = vila.
Vatten + Film = Snart check.
Då har jag fulländat Antons kurtips. och ska ev ta mig ännu en dos av vitlöken innan jag går isäng ikväll..


Kommentarer
gabban

jag är rekordmästaren när det gäller vitlöksätning (eller jag var det, efter klassfesten blev det bara äckligt:O)

2011-04-11 @ 19:17:53
URL: http://gabbbe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0