Fredag.

Jag är less, något så förbannat jäkla less på att min förkyldning inte försvinner.. Den har gett med sig lite då och då, men alltid legat och lurat under ytan. Att träna fotboll igår i "kylan" var en dum idé. Nu känner jag mig riktigt hängig.. Så vi får se hur morgondagen artar sig, blir det domarcupen? We'll see..

Nu vill jag först och främst bli lite kryare, därefter får jag försöka ta itu med alla andra probs.

Måste även få berätta att Onsdagen värmde mitt hjärta lite sådär extra mycket..
- Anton fyllde år, och vi myste och hade det sådär extra gott. ♥
- Nadja kom till skolan och hälsade på, jag hade hjärtat i halsgropen och fann först inte ord. Så lång tid som gått, så länge sedan jag fick se dig, prata med dig.. Jag var som i chock. Och sådär i efterhand när allting lagt sig, var jag nära till gråt. Bara att få hålla om min älskade vän, få se dig, höra din röst. Som jag längtat, som jag önskat att få rå om dig igen. iloveu.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0