You can never be strong enough.

Jag är så trött.. så fruktansvärt trött och slut.




Hur är det möjligt att vara såhär sliten i kropp och själ..?
När man inte orkar bädda i ordning sängen för att lägga sig, när man knappt orkar gå på toaletten själv för det känns som en alldeles för stor ansträngning. När tankarna är ute och svävar, och man lyckas inte fånga upp en enda.
Oherregud..

Min dag har varit lugn. Väldigt lugn.

"jobbade" på fotbollens dag, sålde fika på herrarnas match med Malin & Magda.
Sen har jag legat i sängen och tagit det så lungt som det gått.

Imorgon var tanken att jag skulle försöka ta tag i livet igen, vi får se hur det går..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0