Tystnaden den sårar, kanske är det så - så jag tar en annan väg.

Det är helt ofattbart hur fast jag blir i online shopping. Online-shopping-utan-att-egentligen-shoppa.
Hehe, jag sitter inne på Nellys hemsida, som vanligt. Har ett antal andra sidor uppe också..
Stoppar allting i "varukorgen" , dock så beställer jag aldrig hem någonting.. undrar ni varför?
Jo här ska ni få ett enkelt och rakt svar - Jag har inte råd..
Tråkigt nog så är det alltid pengarna som ska behöva spöka och förstöra.

Men inte ska jag väl klaga för det. Pengar är inte allt. Visst är det mycket, visst har det en stor betydelse här i livet. Men om man tänker på så mycket annat som finns och försvårar för alldeles för många.. så.. tycker jag inte ens lite synd om mig! 
   

Det finns mycket man vill ha här i livet..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0