Någonstans men inte här.

Skolan idag gick relativt bra tror jag.
Annars så börjar paniken stiga över tröskeln, och jag vet verkligen inte hur jag ska hinna med allting just nu..

Tänkte inte skriva så mycket egentligen.
Tanken var bara att jag skulle pusha på två bryds.

Julia Forsell & Alexandra Lundberg!
Jag trodde det skulle bli en riktig tävling, haha jag är ju inne på era bloggar minst 7ggr/dagen. Bokstavligt talat!
För att kolla om ni uppdaterat, men jag tycker ni är lite smått fantasilösa ;-)
Kom igen, 3 veckor kvar av tävlingen!
Vem tänker vinna...? Vem är bäst...?
Upp till bevis!





Kommentarer
J

hahaha. tack emme för din fina kommentar på bloggen, uppskattar att du är en av mina trognaste o snyggaste läsare...:)



och det är väl SJÄLVKLART att jag vinner!!

2010-09-08 @ 22:14:19
URL: http://juliafoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0