"Jag tror ingen, men någon talar sanning"

Denna dag har bestått av en heeel deel plugg! För tillfället vill jag bara spy galla på allting som har med ansträning och koncentration att göra.
Har iallafall gjort bort ett Geriatrik-prov som var kvar sen förra terminen, har skrivit det sista på uppsatsen som ska vara inlämnad imorgon. Har försökt öppna teoriboken, men det gick reent åt helskotta..

Hann även med en sväng på fotbollsträningen, träna gjorde jag ej. Men kikade en liten stund, innan kylan åt upp mig inifrån och ut. Så då begav sig jag och Magda hem till henne.
Drack te med honung.  vilket var rätt skönt för min förbenade hals, som vägrar ge med sig.
Vi pratade, och hon har någonting så mysigt och spännande att se framemot, jag känner mig lite smått avundsjuk om sanningen ska fram..

Efter en stund kom Mia & Elin dit också, vi fortsatte med mys, prat och tedrickande. Kunde inte begärt mer av en torsdag som denna! Tack för mysstunden tjejer ♥



Nu ska jag fortsätta mysandet med mamma, framför tv'n.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0