If I only could make a deal with god.


Igår vart det förfest i Skelleftehamn hos Lina, och sedan utgång på station! Dansade, dansade och dansade lite till.. Har hittat x antal nya blåmärken, inte det minsta bakis idag. Och som pricken över i:et så vill jag nästa dräpa bruden som mosade min fot med sina spetsiga högklackade skor. !%#=%)#"=!#
Nåväl, yesterday var en härlig kväll trots allt!

Magda den stackaren hade väldigt otur, hon fick veta att hon skulle jobba eftermiddag. Så hon slutade 22:30.. Men det hindrade inte henne från att följa med, och det tackar jag gudarna för :-)
Hon fick hälla i sig lite partyparty på bussen.

Alla som tog bilder igår, SKICKA TILL MIG!



Om ganska precis en vecka
, befinner jag mig i huvudstaden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0