Ghost of me

Det mesta av städningen är nu klart. Nu börjar jag fundera om jag kanske skulle ta och mublera om, byta gardiner och sätta upp lite krokar´(där jag kan hänga alla halsband). Skulle vilja göra en riktig Make-over i rummet.. för just nu..  så ser det lite.. tragiskt (?) ut. Det är både mycket och lite saker på samma gång, vilket gör att det ser så stökigt ut, men även tomt?

Äääsch.. Vi får se hur jag gör, ska fundera en liten stund!

Känner mig obehagligt sugen på att träna! Jag vet att jag inte får fara ut och springa, jag vet att jag inte kan dra iväg på gymmet (alt. köra styrke hemma)
Allt detta.. eftersom jag är sjuk.
Allt detta.. eftersom jag var så anfådd och så slut, efter att ha cyklat 200 meter igår (till mia) Jag kände järnsmak i munnen, hjärtat var nästan uppe i halsen. Mina kropp vek sig..
Jag hatar att inte kunna träna, när jag verkligen vill göra det..

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0