Det är dina val, DINA.

Jag hade tänkt försöka komma isäng innan kl 23:00 vi får se hur det går, ska bara skriva klart detta inlägg, sen lägga ifrån mig datorn. Imorgon ska jag upp tidigt.. väldigt tidigt.. för tidigt!









Ni anar inte vilken tur jag har, hur lyckligt lottad jag är. Som har dessa två tjejer vid min sida.
Ni har alltid funnits där, och jag vet inte hur det skulle fungera utan er.. men jag vet att det skulle vara hemskt plågsamt, jag skulle inte klara av det.

Att alltid vara säkra på att ärligheten är det som kommer i första hand, vi vet var vi har varandra. Och vi vet var vi står. Att kunna säga om någonting är fel, eller inte känns bra.
Utan att få skit för det.
Ärligheten mellan oss tre, det är den som gör att vi fungerar så bra ihop!

Det mest komiska är ju faktiskt, att vi är så fruktansvärt olika varandra i personligheterna!
Vi har så mycket olikheter, och jag tror att det är just det. Det som gör att vi flyter samman så som ingen annan kan.

Att kunna känna denna trygghet, känna sig säker i er närvaro. Oavsett situation.

Tack, tjejer!

Nu ska jag sussa.
Vi hörs imorgon



Kommentarer
jullan

emme jag försöker.. men har fan ingen fantasi överhuvudtaget! men jag ska allt vinna. DET SKA JAG!



2010-09-08 @ 16:23:59
URL: http://juliafoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0