Dangerous

Jag ångrar nu det jag nämnde i föregående inlägg. att det var ett klokt val att inte fara till skolan idag. Det var dumt, dumt, duuumt! En dag missar man, och en hel jäkla hög med arbete hamnar man efter i.. ja, det vanliga skollivet då, vill säga..

Vi har rent nå mycket i veckan.
Tisdag (imorgon):
Inlämning- Kostsituationen i Sverige.
Inlämning- Kostsituationen i Världen.

Onsdag:
Inlämning- Planering av Id/hä

Torsdag:
PROV- Arbetsmiljö & säkerhet
Inlämning - Kostsituationen i Sverige uppg.3

För er kanske det inte ser så speciellt mycket ut. Men det är förbenat mycket.. Jag känner mig hemskt stressad..

Någon som vet när hälsodagboken skulle vara inne..? Om man hade missat det förra terminen..?

_____________________________________________________________




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0