Brustna hjärtans höst.

Lars Winnerbäck, så många minnen som kommer fram då man hör hans ljuva stämma! Förut kunde jag inte alls lyssna på honom, jag förstod inte hur folk kunde tycka att det var bra (?) Men idag förstår jag, det är fint. Det är betydelsefulla texter.

Har lyssnar fruktansvärt mycket på olika låtar och artister nu på senaste, och om jag säger såhär..
Musik ligger mig otroligt varmt om hjärtat!
Man kan söka tröst med hjälp av texter, man känner sig inte alltid ensam. Musiken har en lite smått läkande effekt på stora öppna sår. 
Men också för att det finns så mycket glädje i vissa låtar, så mycket energi!

 

Tänkte försöka skärpa mig lite med uppdateringen, förhoppningsvis kommer något mer inlägg senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0