"Berätta hur du gör"

En fotbollsdag blev det.  Började att fara till Innervik för att se Innervik- Bergsbyn. Vi såg dock bara en halvlek, för sen började Grabbarna (Ronny&Fredde) tjata om att vi skulle se damernas match på Guldvallen.. De ville kika in alla snygga brudar.. Så, som vanligt har jag ingenting att säga till om. Bara haka på i bilen, för annars hade jag aldrig fått mig hem (hehe)
¨
Vet inte hur herrmatchen slutade. Men våran match var riktigt jävla bra! 3-0 mot nysätra. Och det kunde inte sitta bättre med en vinst! Jag har börjat inse att jag nog bara ska sitta på bänken, för fasen vad bra vi är när jag inte är med! Då vinner vi allt :-)

Nää, nu ligger jag hemma i sängen och fightas med hostan. Tanken var att jag skulle vinna, men ser ut att bli en förfärlig förlust..


Som mamma så fint sa om denna bild, det ser ut som du ska vandra och klättra i berg..
Detta var min s.k. outfit (ignorera trosorna som tittar fram), påväg hem från GC. (ååhherreguuud vad jag saknar det..)
Jayson & Francesca vinkade av oss när vi klev på bussen till flygplatsen..


Jag saknar alla fina människor som vi träffade, jag saknar hotellet & den underbara personalen. Och inte minst min älskade darling (bartendern som blev min bästa vän!)

Guuussååå jag vill utomlands, och det är nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0