And my weakness is that I care too much.

APUn avklarad för dagen.
har hunnit med att göra middag också.

Det var riktigt otäckt idag första timmen på apun..
Jag följde med min handledare och en till, för att besöka en vårdtagare.
Mitt i alltihop, så blir jag alldeles kallsvettig..
Svetten rinner längs ryggen, pannan har droppar av svett.
Jag fryser, fryser, fryser..
Jag känner mig yr, hjärnan får inte tillräckligt med blod och syre.
Jag börjar må illa.
Tankarna var som borta, och jag svimmar när som helst.

Jag fick ett blodtrycksfall. som jag upplevt ett antal gånger förut, men att det just ska hända på praktiken..
Och när man är och ska hjälpa en vårdtagare..
Det kändes otäckt.


_______________



Nu ska jag strax byta om, för att bege mig på sista fotbollsträningen för säsongen..
spännande
Nästa vecka glider jag förhoppningvis in i innebandyvärlden.

Hörs.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0