01.02.02

Har just pratat klart i telefonen. Jag har sagt det förut och säger det igen; Det finns inget stopp på mig och Magda när vi pratar med varandra! Denna gång var det M som tillslut upptäckte att vi pratat över 1 timme, och att det kanske var dags att lägga på, sant så sant! haha, för snäll som jag är.. så bad jag henne ringa mig, eftersom hon har telia och jag halebop. Vilket innebär att hon ringer i stortsett gratis till mig. Men jag måste betala varenda minut om jag ringer henne :-$..
Upptäckte nu efter samtalet att hon ringt från hemtelefonen.. ännu mer snällt av mig att be henne ringa då. hehe.. förlåt!

Nåväl, vi pratade om en hel del. Planering. som alla andra gånger, vi planerar och planerar. och hoppas komma någon vart! Så förhoppningsvis ska någonting gå vägen tillslut! :-)



Har bara fått lite småsaker gjort .. än så länge, fan vad dålig jag är!
Näe, nu ska jag försöka ta tag i livet. Kliva ur sängen & ta på mig nå kläder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0