You can't run away the pain.


What hurts the most?

_________________________________________________________

Söndag, sista dagen på denna vecka.
Tiden rinner ur mina fingrar, och jag har ingen kontroll på någonting längre.
Jag hatar att inte kunna ha kontroll.
Jag hatar ändringar i varadagen, jag måste veta allting i förväg.
Jag måste ha någon typ av planering.
Jag hatar förändringar.

samtidigt...
Så önskar jag att allting kunde ändras.
Att världen förändrades till någonting mer positivt.


Idag ska jag göra så lite som möjligt.
Dvs. plugga jävel tills jag slocknar och vaknar upp imorgonbitti för ännu en ny helvetesvecka.

Inatt har jag sovit 18 timmar, och är fortfarande lika sliten som jag varit den senaste tiden..
Nog vet jag att man kan bli trött och seg av att sova för mycket också.
Det finns nog inget mellan-läge för mig.

Allt eller Ingenting.
All or Nothing.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0