Sunday.

sweet sunday.

I Fredags var tanken att det skulle bli en lugn och mysig kväll hemma hos Agge. Det började så, och det var verkligen jätteskönt att få träffa henne igen!
Efter samtal från olika håll, föll jag för det förbenade grupptrycket och bestämde mig för att gå på station. Som hela skellefteås ungdomar skulle göra.
Hade ingen outfit. Men det löste sig rätt snabbt, då Agge alltid är utrustad med det bästa!
Fixade ett tag, tog taxi in till stan från moröhöjden. Började med några öl på Calles, sen vidare på station. Men efter att ha stått i fel kö, lite för länge. och sedan blickade mot den enormt långa kön som egentligen skulle ha tagits direkt. Så blev det ingen station. Drog på Mollys. Inte speciellt mycket folk. Men en rätt Ok kväll iallafall.

Lördag, vaknade jag med huvudvärk som inte finns med på världskartan. Somnade om runt 10, och vaknade efter 17.00 någon gång.
Därefter blev det en mycket lugn kväll (tack gode gud för det!). Tackade nej till party-erbjudande. Vilket kändes som en klokt beslut.
Blev istället myskväll med Magda,Elin & Mia. Drog på hemmakväll och hyrde skräckfilmer.
Magda fick vara min pojkvän över natten, puss.

Imorse vaknade jag upp hos magda. Och som alltid, så älskar jag att vakna upp på matrosgatan 16 (speciellt på söndagar!) Söndagar i deras hus är någonting speciellt, det blir alltid en rejäl brakfrukost, som innehåller allt och lite till!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0