Every rose has its thorn..

Jag saknar mina tjejor.
Jag saknar att kunna träffa er. Att prata om allt oviktigt, och det nödvändigaste. Att mysa, och rå om varandra.
Det finns inte i ord hur mycket jag längtar efter att få höra hur er dag varit, hur allting går. Det känns som en evighet sedan, "trots att det bara gått någon ynka vecka". Dock känns det alldeles för länge sedan, med tanke på att vi alltid brukar träffas.. alltid. jämt. jaa, hela tiden.


Jag önskar att jag hade tiden, och framförallt orken..
Men för tillfället hinner jag inte med allting.. Det är så mycket som behöver göras.
så mycket. alldeles för mycket.

Jag saknar er, mina tjejor.

Sen önskar jag att jag kunde träna mer, få någonting vettigt gjort. Känna mig duktig för en gångs skull.
Men.. jag orkar inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0