Du är bättre än dom andra.

♥Min mamma måste vara världens kanske bästa!

1:a händelsen:
Mamma är på dagis och jobbar (som vanligt) En pappa kommer för att hämta sitt barn.
Han står ute i hallen och väntar, då kommer mamma som precis varit och bytt blöjor på de små liven.
Hon skulle vara lite tuff och säger därför "varför står du här och hänger?" Samtidigt som hon viftar omkring med påsen. Helt plötsligt spricker blöjj-kiss-och-bajs-påsen och allting flyger över den stackars pappan.
 
2:a händelsen:
Ida: "Mamma kan du hjälpa mig att öppna?" (och visar upp en spritflaska)
Mamma: "Har du skakat den?"
Ida: "Vad spelar det för roll?"
älsklingsmamman förstod inte att det var sprit.

Det här har varit underhållande!



Mammsen är den bästa, och jag älskar dig! ♥


Kommentarer
Maria

hahaha åååh jag älskar din mamma!

2010-11-01 @ 20:06:24
URL: http://mariahallgrensdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0