-

Idag hatar jag mitt humör. mer än vanligt.
Mitt humör har svängt från det ena till det andra, på bara några sekunder.
Har varit flummig, kännt mig riktigt jävla aspackad (trots att ingen alkohol intagits! hallå det är TISDAG!)
Jag har haft gråten i halsen, jag har varit förbannad, äcklad, ännu mer flummig.
Och nu känner jag mig bara så fruktansvärt arg. Så less, så aagghhh!

Lägg er inte i mitt eller någon annans liv. Sluta göra livet till ett helvete för andra.
Jag blir inte bara arg, förbannad, förnedrad. Jag blir så förjävlainihelvetets besviken.
tänk dig för.

Min rygg är D-Ö-D. Jag har aldrig haft problem med ryggen förut. aldrig.
Varför ska det då komma nu? när allt annat redan är en jäkla röra. när allt redan är åt helvete?
min nackspärr tar ännu mer död på mig.

nä, gonatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0