Before the worst.

Dagen har gått i vågor, var obegripligt trött imorse. Hade dock inte förväntat mig någonting annat..
Hann springa lite ärenden direkt efter APUn också. Ska börja på lite skolarbete när jag kommer hem, om jag inte slocknar direkt vill säga.

Jag kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska våga slänga i hårfärgen i håret.. (som ni förstår, har det inte blivit av ännu..)

Slänger in lite bilder från i fredags, eftersom jag såklarthade glömt bort att jag skulle göra det..



















Måste draa nu, Ska iväg och träna innebandy!

Har förresten glömt bort att berätta.. Tränade med IBK i torsdags, kändes som ett förbenat härligt gäng efter bara första träningen. Såå.. det är även dom jag ska träna med ikv.

Träning mellan 21:00- 22:30, - låååt mig hinna göra klart skolarbetet innan jag sooomnar...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0